BookHouse könyvdiszkont: Az ezer könyv házaTisztelt Érdeklődő! A BookHouse Könyvdiszkont Csapata üdvözli Önt! Kérjük, csak a terméklapon olvasható szállítási feltételek elfogadása esetén licitáljon a termékre! Magyar médiatörténet a késő Kádár-kortól az ezredfordulóigA könyv listaára: 3500 Ft. Leírás:
A társadalmi változások legmarkánsabban
a kommunikációban, a média területén
követhetők nyomon, vallják az Erasmus
Közéleti Kommunikációs Intézet kutatói,
akik negyedik tanulmánykötetükben a
közelmúlt huszonöt év
eseménytörténetét, médiapolitikáját, a
média fejlődését, a médiajog és az etika
alakulását, a műfajok változásait és a
rendszerváltozás óta folyamatosan zajló
médiaháború két legnagyobb hadjáratát
foglalják össze. A kötet glosszáriuma a
korszak legfontosabb magyar szakszavait
ismerteti, megvilágítva a már archaikus
agitáció, K-telefon, Tájékoztatási
Hivatal, és a modern rating, share,
killer application jelentését. A könyv
nyolc tanulmányt tartalmaz, melyekből
megismerhetjük a Kádár-rendszer
közvetlen sajtóirányítását, a független
nyilvánosságért küzdők csatáit, a
rendszerváltozás eufóriáját és a
nyilvánosságot ismét kisajátítani akaró
politikai törekvéseket (Médiapolitika),
a pártos, öncenzúrázó újságírókat, akik
először elnyerik a teljes szabadságot,
majd a piac bulvárigénye és az új
pártosodás csapdájába kerülnek
(Újságírói normák), az új médiák
(levelezőfórum, mobiltelefon, internetes
hírportálok, digitális műsorszórás)
történetét, hatásait és pártosodását. A
Médiaműfajok 1979-1996 fejezet a
kereskedelmi televíziók és rádiók
megjelenéséig elemzi a kedvelt műsorok
(168 óra, Hét, Ablak, Stúdió, Telefere,
Gólyavári esték, Szomszédok)
létrejöttének körülményeit, életét,
sorvadását, eltűnését. A negyvenhárom
fekete-fehér képpel és írásos
dokumentumokkal illusztrált kötetben
fejezetenként irodalomjegyzékeket,
összefoglalóan név- és tárgymutatót,
valamint a szerzők rövid életrajzát is
megtaláljuk. A kiadvány segíti a
médiában dolgozók eligazodását,
tankönyvként használható a kommunikáció
és média szakos hallgatók számára, és
hasznos az egyszerű médiahasználók
számára is, mert megérthetik hogyan és
miért alakult a magyarországi
televíziós, rádiós műsorszórás, az
internetes és a nyomtatott sajtó
olyanná, amilyen. ISBN: 963-05-8293-7A termék eladó új, olvasatlan állapotban. Kínálatunkban több mint tízezer új és használt könyv szerepel, melyeket raktárról tudunk szállítani. A gyerekkönyvektől kezdve a szépirodalmon át a bestseller kiadványokig rengeteg könyv címből választhat.
Nézze meg őket most: BookHouse Könyvdiszkont könyvekSzállítási feltételek: Személyes átvételre kizárólag a budapesti üzletünkben van lehetőség (az Örs vezér tértől 1 percre), hétfőtől péntekig 9. 30 és 17. 30 óra között, valamint szombaton 9. 30 és 13. 30 óra között. Házhoz szállítás futárszolgálattal, előre fizetéssel vagy utánvéttel lehetséges. A szállítási költség Magyarországon előre utalással 730 Ft., utánvéttel 995 Ft., de 10. 000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás díjtalan. A leütést követő 1-2 munkanapon belül kerül a könyv a raktárból az üzletbe, így aznapi átvétel nem lehetséges. A leütést követő 7 napon belül, kérjük, e-mailen jelentkezzen a könyvért, és adja meg, milyen módon (személyes vagy házhozszállítás) szeretné átvenni a könyvet. Kínálatunkban kizárólag raktárkészleten lévő könyvek találhatók, azonban a beszerzések és eladások függvényében a készletünk folyamatosan változik, ezért sajnos előfordulhat, hogy a megrendelt könyv közben elfogyott.
Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes. Készlethiány esetén, a megrendelést előfoglalásba tesszük és tájékoztatjuk Önt a várható szállítási időpontról. A gyors és pontos kommunikáció miatt kérjük, hogy lehetőség szerint e-mailben tartsa velünk a kapcsolatot! Kérjük csak a fentiek tudatában licitáljon a termékre! Köszönjük, hogy megtisztel bennünket bizalmával!
a BookHouse Könyvdiszkont Csapata
Jelenlegi ára: 2 930 Ft
Az aukció vége: 2011-05-04 00:19
. Magyar médiatörténet a késő Kádár-kortól - Jelenlegi ára: 2 930 Ft